Wednesday, March 18, 2009

Alamakkk....Gelinyaaaa....

Yesterday dh cuti so byk keje sikit today...I have to settle all by myself since my assistant dh resign.. She decided to be a teacher...alhamdulillahhh...semoga Ida jadi seorang guru yang berjaya dan dihormati...As for me...its coming to end of d month...so kena finalise all the claims, OT n especially SALARYYY!!...If not alamat x dapek gaji lerrr...ehehehe....Busy2 pun sempat juga jenguk blog tu..hehe..what to do...being addicted rite...and not forgotten d emailsss....


Story about emails....got an email from my komuter fren dulu... Shikin....lamanya dh tak naik komuter since dh pindah keje kat Subang ni...We used to enjoy d early in d morning journey from shah alam to KL masa I keje KL dulu...fuhhhh...mmg experience yg x dpt nak dilupakan... Naik tren about 7 in the morning and reach KL about 1 hour camtu...kekadang dpt tempat duduk...kekadang x dpt....kenalah diri sometimes sampai KL...adoiiii... ok...citer email tadi...Shikin email me about the lovely handbag's skin....tu yg I kata geli tuuu...mmg seriauuu tgk...but handbags still my favouritesss...so mmg this coming May nnt nak g Bandung handbags lah jadi sasaran dulu....Bandunggg...here I come....hehe...

So...sesapa yg dh tgk sekali x nak tgk tu jgn tgk lelama ek....I pun geli gak ni but still am d handbags loverrrrrr....ekekeke...

For all d handbag lovers out there, who likes so much of Prada or Gucci or even Louis, dunno what other famous names. This is the source on how they make leather handbag.You feel you still wanna use this kinda of handbag? For me?.....hmmmmm....let me think bout it.... :)







2 comments:

silversarina said...

Pejam mata bila sampai parts gambo2 tu, memang penggeli no1 cik ular ..eeeeiiiii.

Handbags memang akak punya feveret jugak...ooo nak merayau ke Bandung ye....borong jangan tak borong handbags .Akak pun nak jalan ke shopping paradise jugak.... rahsia...hehehe , samalah in May nanti .

Linda Fzalin said...

hehe...k ina...mmg geli gelemannnn... kak...lin g Bandung nnt ngan kengkawan itm...early May ni...oooo akak pun g jalan ek...wahhh rahsia gitewww...xpe...kita tguuuuu...

 
My Soul n Me..... © 2007 Template feito por Templates para Você