Thursday, March 19, 2009

What a Wonderful MoMent....

Almost 16 yrs left ITM Jalan Othman PJ, after completed my Diploma in Executive Secretaryship Course. Well..konon nak sambung belajar tapi bila dh start keje n kawin...terbantutlah pulakkk...so now am gaining for about 16 yrs working experience you knowwww....huhu...started as a secretary and now I'm in the HR and Admin line...Alhamdulillahhh...survivinglahhhh....Kalau nak cerita about d moment in ITM, it is soooo wonderful...how I wish I could remain in those days...huh!
Tell u what, started with facebook, I met most of d old frenz from ITM...goshhh xcitednyaaa dpt jumpa balik n everyone seems so xcited to meet up again. Jus imagine after about 16 years tak jumpa, masing2 totally looks different...mostly semua dh ada family with bunch of kids...hehe...including me...ada 3 jer ekkk.... masing2 dengan kerjaya berbeza2...most of us still working, ada yang jadi biz woman n ada gak yang keje kat umah...hehe..suri rumah ler tuuu....some of us met up for lunch ari tu...n guess what...Ya Allahhh....riuh rendah dibuatnya....maklumlahhhh dh lama tak jumpa....Mmg excited gilerrr....semua with their own stories.... After a few meet ups, we decided to organize a gathering for our batch. Tgu d right time je bila masa n ketikanya....Looking forward for this gathering and to share more stories.... .You gals r really great beb...especially d moment in 11oB dorm....I will story about 110B memories in other days maybe coz it will be a long...long...one...hahaha....Love u all my frenz!

During classes.....K Ain, Lis, Suzley, Sham n Me....

This is my beloved dormate --- 110B

Ni Masa kat dorm celebrate my besday....


Ni ala2 zaman vogue gitewwww....ekekekek...


Those daysss.... My Classmates....b4 masuk class


This is my dormate masa kat Jalan Othman...110B...miss u all so much





ni pic sekarang......Met GJa, Nurul & K Nisa @ Pavilion during lunch time


Ni semua dh mak2 org dah...hehe


Tgklah tu tak kering gusi jumpa balik.....


With Ina Rie...bes fren sampai sekarang...we both were frens since sekolah lagi...


2 comments:

silversarina said...

Bestnya dapat jumpa kawan lama , memang pasti riuh dibuatnya.

Senyum sorang2 je akak tengok gambo lama2 tu, so differrreeeeennntttttt style lah ..hehehe.

Linda Fzalin said...

hehe...k ina...lin lglah senyum manjang tgk gambo2 lama tu...belum tgk gambo masa sekolah tu...ekekeke...tp mmg best sgt kak jumpa kwn lama...terharu pun ada..

 
My Soul n Me..... © 2007 Template feito por Templates para Você